הצהרת נגישות

ארגון עמיתים פועל על מנת לקדם את נושא הנגישות. עמיתים רואה בלקוחות עם מוגבלויות לקוחות שווי זכויות, הזכאים ליהנות מנגישות מלאה לנכסי ושירותי החברה. הארגון פועל ע”פ המוגדר בחקיקה בתחום הנגישות ואף מעבר לנדרש, בהתאם ללוח הזמנים המוגדר בחוק.

הסדרי נגישות למרכזי השירות של עמיתים

ארגוננו פועל בהתאם להוראות החוק בתחום הנגישות. במסגרת התאמת הנגישות למרכזים הפרונטאליים לצורכיהם המיוחדים של לקוחות עם מוגבלויות, מבוצעות התאמות מיוחדות הקשורות בין היתר לניידות ומוגבלות פיזית של לקוחות. בין הפעולות המבוצעות: התאמת נגישות כל מרכזי השירות, הכשרת עמדה נגישה המותאמת לאנשים עם מוגבלויות, הגדרת נוהל עבודה ארגוני לנושא נגישות השירות והנגשת הנכסים אשר בבעלות הקרנות. ארבעת מרכזי השירות של “עמיתים” בתל אביב, חיפה, ירושלים ובאר שבע מונגשים לאנשים עם מוגבלויות.

מרכז שירות תל אביב

כתובת המרכז: יד חרוצים 12, קומת קרקע, מגדלי קרסו, תל אביב.

שעות הפעילות: ימים א’, ב’, ד’ 08:30-13:00. ימים ב’, ד’ 08:30-13:00, 16:00-18:00.

  • קיימת חנייה בקומת קרקע
  • קיים רצף גישה מהחניה למרכז השירות
  • קיימת מעלית
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות
  • קיימים עזרים ללקויי שמיעה
  • הקראה ללקוחות עיוורים/כבדי ראיה – בהתקשרות למוקד הטלפוני ובהגעה למרכזי השירות
  • יש שירותי נכים בקומת הקרקע בכניסה לבנין קרסו, יש שילוט ביציאה מהמעלית

מרכז שירות חיפה

כתובת המרכז: שדרות פל ים 2 (חלונות הסיטי) בניין ברוש, קומת קרקע.

שעות הפעילות: ימים א’, ב’, ד’ 08:30-13:00. ימים ב’, ד’ 08:30-13:00, 16:00-18:00.

  • קיימת חנייה בחניון תת קרקעי
  • הגישה לאנשים עם מוגבלות פיזית הנעזרים בכיסא גלגלים היא דרך חניון חלונות הסיטי, בנין ברוש קומה אפס.
  • קיימת מעלית
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות
  • קיימים עזרים ללקויי שמיעה
  • הקראה ללקוחות עיוורים/כבדי ראיה – בהתקשרות למוקד הטלפוני ובהגעה למרכזי השירות
  • יש שירותי נכים בקומת הקרקע מול המעלית, קיים שילוט

מרכז שירות ירושלים

כתובת המרכז: הגן הטכנולוגי מלחה – אגודת ספורט הפועל 2, ירושלים בניין המגדל, קומה 4 (הכניסה בסמוך לקניון מלחה).

שעות הפעילות: ימים א’, ב’, ד’ 08:30-13:00. ימים ב’, ד’ 08:30-13:00, 16:00-18:00.

  • קיימת חנייה בחניון קניון מלחה
  • קיים רצף גישה מהחניה למרכז השירות
  • קיימת מעלית
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות
  • קיימים עזרים ללקויי שמיעה
  • הקראה ללקוחות עיוורים/כבדי ראיה – בהתקשרות למוקד הטלפוני ובהגעה למרכזי השירות
  • יש שירותי נכים בתוך מרכז השירות

מרכז שירות באר שבע

כתובת המרכז: בנין לב הסיטי, כניסה B (קומה 2) התקווה 2, באר שבע (יש לכתוב בווייז בן צבי 9).

שעות הפעילות: ימים א’, ב’, ד’ 08:30-13:00. ימים ב’, ד’ 08:30-13:00, 16:00-18:00.

  • קיימת חנייה בחניון תת קרקעי שאינה מותאמת לרכב גבוה. חניית נכים לרכב גבוה קיימת בחניון חיצוני ממול תחנת הרכבת
  • קיים רצף גישה מהחניה למרכז השירות
  • קיימת מעלית
  • קיימות עמדות נגישות לקבלת שירות
  • קיימים עזרים ללקויי שמיעה
  • הקראה ללקוחות עיוורים/כבדי ראיה – בהתקשרות למוקד הטלפוני ובהגעה למרכזי השירות
  • יש שירותי נכים בקומת הקרקע, קיים שילוט

שירות לקוחות נגיש

  • הדרכות שירות לעובדים- נציגי השירות הטלפוני והפרונטאלי עברו הכשרה למתן שירות נגיש, ומתקיימות הכשרות שוטפות לכל העובדים הנמצאים בקשר מול העמיתים שלנו.

  • המוקד הטלפוני הונגש כך שההקלטות הן בקצב איטי, בשפה פשוטה, בתדר נמוך וללא מוזיקת רקע.

  • ניתן ליצור קשר עם המוקד הטלפוני בטלפון 6667* בימים א’-ה’ בין השעות 08:00-16:00.

אמצעים נוספים ליצירת קשר

ארגון עמיתים מעמיד לרשות לקוחותיו מגוון דרכים ליצירת קשר וקבלת שירות:

  • מוקד טלפוני – 6667*
  • שירות פרונטלי במרכזי השירות. קבלת קהל בימים א’, ב’, ד’ 08:30-13:00. בימים ב’, ד’ 08:30-13:00, 16:00-18:00.
  • פקס – 03-7602227
  • כתובת דואר אלקטרוני – amitimmail@amitim.com
  • לפניה באמצעות “צרו קשר” באתר לחצו כאן

נגישות אתר האינטרנט

אתר אינטרנט נגיש הוא אתר המאפשר לאנשים עם מוגבלות ולאנשים מבוגרים לגלוש באותה רמה של יעילות והנאה ככל הגולשים. כ- 20 עד 25 אחוזים מהאוכלוסייה נתקלים בקשיי שימוש באינטרנט ועשויים להיטיב מתכני אינטרנט נגישים יותר, כך על פי מחקר שנערך בשנת 2003 ע”י חברת מייקרוסופט.
ארגון עמיתים מאמין ופועל למען שוויון הזדמנויות במרחב האינטרנטי לבעלי לקויות מגוונות ואנשים הנעזרים בטכנולוגיה מסייעת לשימוש במחשב.

למרות מאמצינו להנגיש את כלל הדפים באתר, יתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם הונגשו.
אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שירות מלא ושוויוני עבור כלל האוכלוסייה.

מידע על נגישות האתר

  • אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע”ג 2013.
  • התאמות הנגישות בוצעו עפ”י המלצות התקן הישראלי (ת”י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0 הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן פיירפוקס.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, Enter ו- Esc ליציאה מתפריטים וחלונות.
  • האתר מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלולרי.
  • לשם קבלת חווית גלישה מיטבית עם תוכנת הקראת מסך, אנו ממליצים לשימוש בתוכנת NVDA העדכנית ביותר.
  • מסמכים או סרטוני וידאו שעלו לאתר לפני אוקטובר 2017 ייתכן שלא נגישים באופן מלא. במידה שנתקלתם במסמך כזה או בסרטון, תוכלו לפנות לרכזת נגישות בעמיתים ואנחנו נדאג להנגיש לכם את המידע.
  • מסירת מידע בפורמט נגיש - החברה מעמידה עבור לקוחותיה אפשרות לקבלת מידע בפורמטים נגישים. מסירת המידע הינה ללא עלות ומיועדת עבור אנשים עם מוגבלות. לפניות ומידע בנושא נגישות ניתן ליצור קשר עם רכז הנגישות של החברה שפרטיו מופיעים בהמשך ההצהרה.
  • בדיקות ויעוץ הנגישות בוצעו על ידי חברת A2Z נגישות ושיווק באינטרנט

דרכי פנייה לבקשות והצעות לשיפור בנושא נגישות

אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות החברה כחלק ממחויבותנו לאפשר לכלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות לקבל את השירות הנגיש ביותר.
אם נתקלתם בבעיה או בתקלה כלשהי בנושא הנגישות, נשמח שתעדכנו אותנו בכך ואנו נעשה כל מאמץ למצוא עבורכם פתרון מתאים ולטפל בתקלה בהקדם האפשרי.
אם יש לך שאלות או הצעות לשיפור נשמח לקבלן.

פרטי רכז הנגישות בעמיתים

  • מר טל אדלר, מנהל תחום תכנון בקרה ופניות הציבור מחטיבת השירות
  • טלפון: 077-7774600
  • דואר אלקטרוני: rhalili@amitim.co

תאריך עדכון ההצהרה: 06.06.2019